Prep & Landing
På julaften, sikrer et høyteknologisk team med alven fra en eliteenhet, kjent som "Prep & Landing", at hjem over hele verden er klare for Julenissebesøk. Men etter å ha jobbet i 227 år, blir alven Wayne irritert når han ikke får forfremmelsen til direktør over Slemmeliste-intelligensen. I stedet blir han satt sammen med en idealistisk nykommer som heter Lanny. På deres første oppdrag som partnere møter Wayne og Lanny på uventede utfordringer som presser dem til det ytterste og truer julen for barn overalt. Når vil det kreve mye fra to uenige små alver for å redde sesongen.