Tapperhet i strid
Mens hans egen militær-karriere er under etterforskning, gjennomgår en tank-kommandør fra den persiske gulfen, en annen offisers kandidatur til en krigsmedalje post mortem, og blir selv trukket inn i historien hennes.
En urolig oberst i hæren med en uforrettet sak, undersøker for å se om en æresmedalje skal tildeles en kvinnelig offiser drept under Golfkrigen. Hans undersøkelser avdekker en konspirasjon som bekrefter kvinnens heltemot, og han gjenvinner sin egen ære.