Toy Story 3
Vi er tilbake i lekekassen i en hjertevarm og kjempemorsom film. Woody, Buzz Lightyear og resten av lekene er tilbake for nye eventyr. Mens Andy gjør seg klar til å dra på college, lurer Woody, Buzz, Jessie og de andre trofaste lekene til Andy på hva det skal bli av dem. Men når de ved en forveksling havner i en barnehage, møter de nye venner og et nytt eventyr begynner.