Kiff
Serien følger Kiff, et optimistisk ekorn med en livstørst som bringer henne ut på utallige eventyr i byen, sammen med kaninbestevennen Barry. I en verden hvor dyr og magiske originaler takler hverdagen sammen, håndterer duoen skolen, relasjoner og det ganske eksentriske fellesskapet.