Kiki the Feather
Kanarifuglen Kiki har bare kjent til buret sitt og den gamle damen som mater ham. Han drømmer om å fly med de andre fri fuglene, og når burdøra står åpen, rømmer han. Men å være en fri fugl er ikke så lett som det ser ut.