Tilbudet gjelder t.o.m. 28.01.26.
Den håpløse romantikeren Stefan møter den karismatiske Katie, og til tross for hennes forlovelse med sønnen til en velstående eiendomsmagnat, begynner en stormende affære over en sommer med bryllup. De havner raskt på flukt fra loven, med Katie som hovedmistenkt i en sjokkerende forbrytelse. Kan de håndtere politi, kriminelle og deres kompliserte følelser for hverandre mens de prøver å frikjenne seg selv?