Roy
De eenzame weduwnaar Roy brengt zijn dagen door met het bellen naar vreemden vanuit het telefoonboek, waarbij hij op zoek is naar korte momenten van gezelschap. Wanneer hij per ongeluk belt met Cara, een medewerkster van een sekslijn, ontstaat er een vriendschap die hen beiden helpt om weer te kunnen genieten van het leven.