The Rookie
Een honkbalcoach op een middelbare school die geblesseerd is geraakt voordat hij prof kon worden, krijgt een tweede kans als pitcher en probeert alsnog de hoogste klasse te bereiken. Maar dan moet zijn verliezende team wel eerst districtskampioen worden.
Honkbalcoach Jim Morris (Dennis Quaid) dacht dat zijn droom nooit meer zou uitkomen. Hij kon professioneel honkballer worden, maar na een ernstige schouderblessure moest hij stoppen met de sport. Maar in 1999 sloot hij een weddenschap met zijn verliezende team: Als zij districtskampioen werden zou Jim, die een worp van 158 km per uur in huis had, alsnog proberen om de hoogste klasse te bereiken. Het team schoot van de laatste plek naar de nummer 1-positie, en al snel was Jim op weg om de oudste nieuwkomer in de hoogste klasse te worden.