The Three Detectives!!!
Kim, Marie en Franzi zijn BFF's en hebben waar andere meiden alleen maar van kunnen dromen: een detectiveclub! Met moed, charme en zelfvertrouwen lossen ze zelfs de lastigste zaken op en staan ze altijd voor elkaar klaar. Of het nu gaat om criminelen, vriendjes of problemen met hun ouders, er is geen probleem dat ze niet kunnen oplossen onder het genot van een warme chocomel.
Kim, Marie en Franzi zijn BFF's en hebben waar andere meiden alleen maar van kunnen dromen: een detectiveclub! Of het nu gaat om criminelen, vriendjes, problemen met hun ouders, chantage, diefstal of cyberpesten, er is geen mysterie dat de slimme maar koppige Kim, de sportieve en zelfverzekerde Franzi en de stijlvolle, veelzijdige Marie niet kunnen oplossen. Hun verschillen stellen hun vriendschap soms op de proef, maar uiteindelijk lossen ze elke zaak op en staan ze altijd voor elkaar klaar.
De Drie detectives doen onderzoek naar een talentenjacht wanneer Kim denkt dat Marie iets verbergt.
Na een reeks inbraken zijn De Drie verloren, totdat Franzi een belangrijk stuk bewijs vindt.
De Drie gaan op bezoek bij Franzi's oma Lotti en horen geruchten over een heks in het bos.
Terwijl Kim en Marie de telefoondief zoeken, is Franzi op zoek naar haar vermiste zus.
Terwijl ze op zoek zijn naar hun vriendin Sofie vinden De Drie een aanwijzing online.