Apocalypse: Hitler Takes on the East
Op 22 juni 1941, in de vroege ochtend, lanceert Hitler een verrassingsaanval op de USSR. Hiermee verbreekt hij het niet-aanvalsverdrag tussen het land van Stalin en het zijne. Dit markeert het begin van de gruwelijke operatie Barbarossa.