Heroes of The Empire
De 'slechteriken' in deze documentaire doen juist goed werk. De documentaire volgt de leden van de 501st UK Garrison Star Wars Costuming Club wanneer ze liefdadigheidsevenementen in het VK bezoeken, van ziekenhuizen tot filmpremières. Hier zie je hoe deze gepantserde fans goed werk doen en je anders laten kijken naar het dragen van een kostuum.