Bad Hair Day
Monica wordt wakker op haar 'promdag' met een haardrama. Wanhopig om het er goed uit te laten zien, moet Monica samenwerken met agent Liz, die opeens voor de deur staat en op zoek is naar een waardevolle ketting. Het onwaarschijnlijke duo blijkt meer gemeen te hebben dan ze denken, terwijl ze proberen de ketting te vinden, zodat die niet gestolen wordt... En Monica op tijd op het feest kan zijn.