Home Sweet Home Alone
De tienjarige Max Mercer blijft per ongeluk alleen thuis achter als zijn familie met de feestdagen naar Japan gaat. Als een getrouwd stel dat op zoek is naar een kostbaar erfstuk, het huis probeert binnen te dringen, is het aan Max om het tweetal koste wat kost buiten te houden.
In een geheel nieuwe avonturenkomedie in deze geliefde kerstfilmreeks blijft Max Mercer per ongeluk alleen thuis achter als zijn familie met de feestdagen naar Japan gaat. Als een getrouwd stel dat op zoek is naar een kostbaar erfstuk, het huis probeert binnen te dringen, is het aan Max om het tweetal koste wat kost buiten te houden. Dit leidt tot hilarische situaties, maar ondanks de chaos beseft Max dat er niets boven je eigen huis gaat.