Chicken Little
Als alles in het honderd valt, wie staat er dan op om de boel te redden? Samen met zijn vriendengroep van buitenbeentjes, moet Chicken Little een plan bedenken om de planeet te redden van aliens.
Als 'een stuk van de lucht' op een kip zijn hoofd valt, gaat hij ervanuit dat de hemel instort. Samen met zijn vriendengroep van buitenbeentjes, moet Chicken Little een plan maken om de planeet te redden van een alien-invasie en aan de wereld bewijzen dat 's werelds grootste held een kleine kip is. Wanneer de wereld in het honderd valt, wie staat er dan op om de boel te redden?