Adults
Een groep twintigers uit New York die proberen goede mensen te zijn, maar ze zijn noch goed noch mens.
De serie Adults van FX is een komedie over een groep twintigers uit New York die proberen goede mensen te zijn, maar ze zijn noch goed noch mens. Samir, Billie, Paul Baker, Issa en Anton zijn vijf vrienden die samenwonen in het ouderlijk huis van Samir, waar ze hun maaltijden, angsten en soms ook hun tandenborstels delen. De serie speelt op een leuke manier in op de successen, verliezen en vernederingen van het volwassen worden. Of ze nu proberen hogerop te komen op het werk, zich een weg moeten banen door de gezondheidszorg, een etentje organiseren of gaan daten, de vrienden ontdekken dat niets in deze wereld eenvoudig is en dat al hun goede bedoelingen de zaken alleen maar erger maken. Deze vrienden zijn werk in uitvoering, zitten boordevol slechte ideeën en hebben allerlei theorieën over het volwassen worden, maar in één ding zijn ze altijd goed: voor elkaar opkomen.
Anton en Paul Baker ontvangen een gast van buiten de stad. Issa maakt op haar werk een standpunt.