Hope Floats
Nadat haar perfecte leventje ineenstort, keert een voormalige schoonheidskoningin (Sandra Bullock) met haar dochter terug naar haar geboortestad: Smithville, Texas.
Birdee Pruitt (Sandra Bullock) leidt een leven waar de meeste mensen jaloers op zouden zijn. Maar wanneer haar ontrouwe echtgenoot zijn bedrog in een nationale talkshow op tv opbiecht, stort haar perfecte leven ineen. Een gebroken Birdee en haar jonge dochter keren terug naar huis, naar het kleine stadje dat ze had achtergelaten. Terwijl de twee moeite hebben om zich aan te passen aan hun nieuwe leven, vindt Birdee langzaam maar zeker de kracht om haar hart te openen en weer hoop te vinden.