Bize Bir Şey Olmaz
Aktan en Lal worden onverwacht hopeloos verliefd. De situatie is onmogelijk, maar toch kunnen ze elkaar niet weerstaan. Ze snappen niet wat de aantrekkingskracht is of waarom ze geen afstand van elkaar kunnen nemen, zelfs niet als ze met elkaar botsen. Door liefde leren ze zichzelf kennen, als hun passie uitmondt in een innerlijke, turbulente reis vol kwetsbaarheid, verborgen emoties en leed.
Op een totaal onverwacht moment in hun leven worden Aktan en Lal geconfronteerd met een liefde waar ze geen greep op hebben. Ondanks alle verschillen en moeilijke omstandigheden voelen ze een onweerstaanbare aantrekkingskracht. Afkomstig uit twee verschillende werelden raken ze in de ban van een onuitblusbare liefde en leren ze zowel zichzelf als elkaar beter kennen. De relatie is een betoverend en romantisch sprookje, maar ook een turbulente, heftige, innerlijke reis. Hun liefde werpt een spiegel op waarin kwetsbaarheden, spijt, onderdrukte emoties en problemen uit het verleden worden gereflecteerd. Samen ontdekken ze dat mogelijk alleen liefde ons kan leren wie we werkelijk zijn.
Lal en Aktan zijn op een feest. De magnetische aantrekkingskracht zet hun leven op z'n kop.
Eerst zijn Lal en Aktan gelukkig, maar jaloezie dwingt hen de werkelijkheid onder ogen te zien.
Lal is jaloers op Aktans collega, Hare. De bom barst wanneer Lal en Aktan hun jubileum vieren.
Lal en Aktan gaan op verschillende manieren om met hun verdriet, maar kunnen elkaar niet vergeten.
Lal en Aktan zijn weer bij elkaar, maar al snel speelt het verleden hun weer parten.
Aktan en Lal geven elkaar de schuld van hun liefdesproblemen. Lal doet een heftig voorstel.
Lal en Aktan komen weer bij elkaar, maar nieuwe keuzes leiden tot een laatste confrontatie.