The Santa Clause 2
Tim Allen keert in dit hartverwarmende vervolg terug als Scott Calvin, die al acht jaar heel succesvol en gelukkig is als Kerstman. Maar nu staat hij voor een nieuwe uitdaging: als hij voor kerstavond niet getrouwd is, mag hij nooit meer de Kerstman zijn.
Tim Allen keert terug als Scott Calvin in The Santa Clause 2, het hilarische vervolg op ieders favoriete kerstfilm. Scott is al acht jaar Kerstman en zijn trouwe elfjes vinden hem de beste ooit. Maar Scott heeft problemen. Zijn zoon Charlie is dit jaar op de lijst met stoute kinderen terechtgekomen en als Scott niet voor kerstavond getrouwd is - en dat is al binnen één heel korte maand - mag hij nooit meer de Kerstman zijn.