Crossing Rachmaninoff
Crossing Rachmaninoff volgt Flavio Villani van Italië naar Nieuw-Zeeland voor zijn uitvoeringen van Rachmaninoffs pianoconcert. Strijdend tegen familiale afwijzing en persoonlijke demonen, toont de film zijn toewijding aan muziek. Met repetities en een betoverende uitvoering benadrukt het de transformerende kracht van veerkracht en muziek.