De Rocketeer
De zevenjarige toekomstige pilote Kit de Groot, blijkt tot haar grote verrassing de opvolger van de vroegere Rocketeer te zijn, een superheld die kon vliegen met behulp van raketten.
De zevenjarige toekomstige pilote Kit de Groot, blijkt tot haar grote verrassing de opvolger van de vroegere Rocketeer te zijn, een superheld die kon vliegen met behulp van raketten. Uitgerust met een nieuwe, geheime identiteit en een coole nieuwe uitrusting, vliegt Kit boven haar woonplaats Hogendaal, om alles en iedereen te beschermen tegen gevaar. Tijdens haar heroïsche avonturen wordt ze geholpen door haar beste vriend Tesh, haar bulldog Boris, en haar opa, de vliegtuigmonteur Albert de Groot.