Reckless
Stockholm staat onder water en de metrostations met blauwe lijnen zijn de oudste overgebleven monumenten van de stad. Hier gaat het leven gewoon door. Terwijl de samenleving op het punt staat verpletterd te worden door de stijgende waterdruk, is Nikki's grootste wens om haar ex-vriend terug te winnen.
Stockholm staat onder water en de metrostations met blauwe lijnen zijn de oudste overgebleven monumenten van de stad. Hier gaat het leven gewoon door. Terwijl de samenleving op het punt staat verpletterd te worden door de toenemende waterdruk, is Nikki's grootste wens om haar ex weer terug te winnen. Reckless gaat over tunnelvisie en hoe we allemaal blijven dansen, terwijl de ondergang ons in de ogen staart.