The Journey of Natty Gann
In het Amerika van de Grote Depressie vallen gezinnen uiteen als het werk steeds verder van huis is. Een dapper, jong meisje reist door het hele land op zoek naar een naald in een hooiberg, haar vader.
Amerika is op het dieptepunt van de Grote Depressie. Gezinnen vallen uiteen als het werk steeds verder van huis is. In dit meesterlijke, sfeervolle avontuur gaat een dapper, jong meisje (Meredith Salenger) door het hele land op zoek naar een naald in een hooiberg, haar vader. Onderweg sluit zij een verbond met een prachtige, beschermende wolf en een geharde zwerver (John Cusack). Bevat beelden van roken.