The Death Of Stalin
Nadat Josef Stalin op een ochtend in maart 1953 bewusteloos wordt aangetroffen, reageert de resterende top van de Communistische Partij als verlamd. Twee dagen later wordt hij dood verklaard. In het machtsvacuüm dat ontstaat, probeert iedereen vooral zijn eigen hachje te redden. Het gekonkel en de machtsspelletjes in het Kremlin draaien op volle toeren.