Chasing the Equinox
Oude beschavingen verborgen de geheimen van hun ongelooflijke kennis van astronomie in hun tempels en paleizen, gebouwd zodat ze over de hele wereld op dezelfde dag in lijn staan met de zon. Dit onthult de menselijke obsessie met de zon, over duizenden jaren en in elk continent. Dit is architectonische magie op kosmische schaal.