The Stolen Girl
Elisa, moeder van twee, staat toe dat haar dochter Lucia blijft slapen bij haar nieuwe beste vriendin Josephine nadat ze Josephines moeder, Rebecca, heeft ontmoet in haar prachtige huis. Maar wanneer Elisa de volgende dag Lucia komt ophalen, blijkt het huis een leegstaande luxe huurwoning te zijn en is Lucia ontvoerd.
Elisa Blix is stewardess op privéjets en moeder van twee kinderen. Ze laat haar negenjarige dochter Lucia spelen met haar nieuwe beste vriendin Josephine. Elisa ontmoet kort Josephines warme en vriendelijke moeder, Rebecca, en de speelafspraak verandert in een logeerpartij. Maar wanneer Elisa en haar man Fred de volgende dag Lucia komen ophalen, worden hun ergste angsten werkelijkheid. Het huis is leeg en Lucia is verdwenen, samen met Rebecca en Josephine. De politie zegt dat alles wat Rebecca aan Elisa heeft verteld misschien leugens waren. Terwijl de gebeurtenissen escaleren in een internationale klopjacht op Lucia duikt Selma, een ambitieuze en vastberaden onderzoeksjournaliste in dit verhaal. Er komen lang verborgen geheimen aan het licht die de sleutel kunnen vormen tot Lucia's schijnbaar motiefloze ontvoering.