Secrets Of The Whales
Secrets of the Whales dompelt kijkers onder in de walviscultuur en onthult de mysterieuze en prachtige wereld van de walvissen.
Secrets of the Whales dompelt kijkers onder in de walviscultuur. We zien de communicatievaardigheden en sociale structuren van vijf verschillende walvissoorten: orka's, bultruggen, beloega's, narwallen en potvissen. Na drie jaar lang filmen op 24 locaties, komen we er tijdens deze epische reis achter dat walvissen veel complexer zijn en veel meer op ons lijken dan we ooit dachten.