Mickey Mouse Clubhuis: Mickey's Avonturen in Wonderland
Zorg dat je niet te laat komt voor een heel belangrijke afspraak: het verrassingsfeestje voor Katriens verjaardag, en haar cadeau is een magische koekoeksklok. Wanneer de koekoeksvogel wegvliegt, gaan Mickey en Donald naar hem op zoek in een sprookjesachtig wonderland. Zullen ze de juiste muisgereedschappen kiezen om de koekoek te vinden en op tijd thuis te komen?
Zorg dat je niet te laat komt voor een heel belangrijke afspraak: het verrassingsfeestje voor Katriens verjaardag, en haar cadeau is een magische koekoeksklok. Wanneer de koekoeksvogel wegvliegt, gaan Mickey en Donald naar hem op zoek in een sprookjesachtig wonderland. Zullen ze de juiste muisgereedschappen kiezen om de koekoek te vinden en op tijd thuis te komen? Mickeys avonturen in wonderland zitten boordevol vriendschap, gelach en verrassingen, en brengen dolle pret voor iedereen.