The Orville
400 jaar in de toekomst volgen we de avonturen van de Orville, een verkennend ruimteschip. De crew, zowel mens als alien, krijgt te maken met de wonderen en gevaren van de ruimte.
De bemanning van de Orville krijgt te maken met de gevolgen van de strijd tegen de Kaylon.
De bemanning van de Orville begint een gevaarlijk deel van de Krillruimte te verkennen.
De bemanning van de Orville ontdekt sporen van een moderne beschaving op een onbewoonde planeet.
De bemanning van de Orville begeleidt een delegatie van de Unie om een vredesverdrag te tekenen.
De spanningen lopen op als Kelly Topa helpt bij het toelatingsexamen voor Union Point.
De ontwikkeling van een krachtig nieuw wapen stelt de bemanning van de Orville voor een dilemma.
Er is feest aan boord van het schip tijdens de laatste aflevering van seizoen drie van New Horizons.