Burrow
Een jong konijn gaat de burcht van haar dromen graven, al heeft ze geen idee van wat ze doet. In plaats van haar onkunde aan haar buren te onthullen, graaft ze zichzelf steeds dieper in de problemen. Nadat ze de bodem heeft bereikt ontdekt ze dat je gerust om hulp mag vragen.