How To Win At Everything
How to Win at Everything is een programma dat gewone stervelingen helpt om bovenmenselijke koplopers te worden door ze te tonen hoe ze goed kunnen presteren bij bijna alles. De serie onderzoekt hoe wetenschap het voornaamste ingrediënt is achter vrijwel alle fysieke ervaringen in ons dagelijkse leven. Onze fouten en vooral ook onze succes.
How to Win at Everything is een programma dat gewone stervelingen helpt om bovenmenselijke koplopers te worden door ze te tonen hoe ze goed kunnen presteren bij bijna alles. De serie onderzoekt hoe wetenschap het voornaamste ingrediënt is achter vrijwel alle fysieke ervaringen in ons dagelijkse leven. Onze fouten en vooral ook onze succes. Met uitgebreide en soms ook uitputtende demonstraties en gecontroleerde tests analyseert deze serie technieken om te winnen, worden ongelooflijke stunts uitgehaald en wordt deskundige kennis aangeboord.