Jumper
De heldhaftige avonturen van een man die ontdekt dat hij de buitengewone gave bezit om te teleporteren naar elke plek in de wereld die hij maar kan bedenken.
Een jongeman met het vermogen om te teleporteren, die in het geheim wordt beschermd door zijn afwezige en verwarde moeder, wordt volwassen en probeert zijn vriendin het hof te maken. Ondertussen raakt hij verwikkeld in een oorlog met een andere 'Jumper' en de Harlequins, een duistere groep die eropuit is de Jumpers uit te roeien.