The Story Of Robin Hood And His Merrie Men
Wanneer koning Richard Engeland verlaat om een kruistocht te leiden naar het Heilige Land, beraamt zijn verraderlijke broer een plot om aan de macht te komen.
De edele koning Richard Leeuwenhart heeft Engeland verlaten om een kruistocht te leiden naar het Heilige Land. Hierbij laat hij zijn arme onderdanen achter in de handen van zijn verraderlijke broer prins John. Nadat zijn vader is gedood door Johns handlanger, vormt Robin Hood een groep met bannelingen in Sherwood Forest om tegen de schurkachtige heerschappij van de Prins te vechten.