Arjan's Big Year
In 2016 begon vogelaar Arjan Dwarshuis aan een gedurfde missie: Hij wilde in één jaar meer vogelsoorten zien dan wie dan ook in de geschiedenis. Deze film volgt zijn reis door veertig landen en door afgelegen regenwouden en verzengende woestijnen, in een onvermoeibare race om het wereldrecord te verbreken.