The Penalty
Drie bijzondere mensen komen onverwacht in aanraking met de moderne doodstraf in de VS. Door hun persoonlijke verhalen vol inzicht, kennisvergaring en rebellie worden ze de hoofdpersonen in een drama dat de fundamenten van rechtvaardigheid en de menselijke tol van de doodstraf ter discussie stelt.