Actie en avontuur, Sciencefiction
Als het sterrenstelsel opnieuw wordt bedreigd, moeten Rey en Finn zich aansluiten bij Han Solo en Chewbacca in de zoektocht naar het enige dat opnieuw voor vrede kan zorgen.