Amsterdam Centraal 24/7
In het hart van de bruisende hoofdstad Amsterdam bevindt zich een uniek station: Amsterdam Centraal. Achter de historische gevel van dit iconische monument doen 900 toegewijde mannen en vrouwen elke dag het uiterste om alles soepel te laten verlopen. Tijdens de grootste verbouwing in haar geschiedenis worden zij voortdurend uitgedaagd om oplossing te bieden op onverwachte situaties.