Stan by Me
'Stan by Me' is een coming-of-ageverhaal voor senioren over de knorrige en wrokkige Mervin. Ondanks de overijverige aanmoedigingen van zijn vrolijke buurman Stan overschaduwen Mervins pijntjes en kwaaltjes alle levensvreugde.
'Stan by Me' is een ontroerend coming-of-ageverhaal over de knorrige, verbitterde Mervin. Door zijn pijntjes en kwalen kan hij nergens meer van genieten, ondanks de enthousiaste aanmoedigingen van zijn vrolijke buurman Stan. Hoewel ze qua karakter als dag en nacht verschillen, kampen ze allebei met ouderdom, eenzaamheid en isolatie. Mervin ontdekt echter al snel dat niet iedereen met zijn problemen te koop loopt. Iedereen heeft hulp nodig en moeilijke tijden overwin je het best samen.