Captain America: Civil War
Er komt steeds meer druk om de Avengers aansprakelijk te stellen voor de verwoesting na hun strijd tegen Ultron. Als Captain America en Iron Man tegengestelde meningen hebben, kiezen alle Avengers een kant, wat leidt tot de ultieme strijd tussen de machtigste helden op aarde.