Marvel Studios' Avengers: Endgame
De vierde film van de Avengers-saga is het epische hoogtepunt van 22 met elkaar verbonden films. De helden begrijpen eindelijk hoe kwetsbaar onze realiteit is - en wat voor opofferingen ervoor nodig zijn om die te handhaven - in een verhaal over vriendschap, teamwork en het aan de kant zetten van meningsverschillen om een onmogelijk obstakel te overwinnen.