Lage Stand
In 1977 gingen er geruchten rond over een Chinees scheepswrak voor de Koreaanse kust. Gwanseok en Heedong gaan op zoek naar een verborgen schat in de hoop hun leven te veranderen.
In 1977 hadden de 'gewone' Koreanen moeite om te overleven. Er gingen geruchten rond over een Chinees scheepswrak voor de Koreaanse kust. Gwanseok en Heedong gaan op zoek naar een verborgen schat in de zee in de hoop hun leven te veranderen.
Gwanseok en Heedong krijgen een klus aangeboden. Ze vertrekken naar Mokpo om een schat te zoeken.
Gwanseok, Heedong en de anderen zoeken naar de exacte locatie van de gezonken schat.
Nu er een concurrent is en voorzitter Cheon twijfelt, moet Gwanseok een oplossing bedenken.
Uiteindelijk besluiten Gwanseok en Heedong met professor Kim samen te werken bij de berging.
Jungsook gelooft dat de keramiek waardevol is en de groep gaat voor het eerst duiken.
Het team boekt voor het eerst succes en Gwanseok neemt een geheime klus van voorzitter Cheon aan.
Er is nog meer van de schat weg. Gwanseok, Heedong en Jungsook strijden om wat er nog over is.