When We Speak
Drie klokkenluiders delen hun beweegredenen, ervaringen en de gevolgen van hun eigen zaken. Katharine Gun, Helen Evans (medewerkster van de Britse inlichtingendienst) en Rose McGowan (Hollywoodactrice) vertellen in 'When We Speak' wat er met vrouwen gebeurt.