Une zone à défendre
Greg, een jonge agent die werkt bij de Binnenlandse Veiligheidsdienst, krijgt de opdracht om onder een valse identiteit te infiltreren in een ZAD bezetting. Daar ontmoet hij Myriam, een milieuactiviste. Als hij 18 maanden later teruggestuurd wordt, vindt Greg Myriam en komt hij erachter dat ze een baby heeft. Verscheurd tussen zijn beroepsmatige ambities en hun ontluikende liefde, moet Greg een keuze maken die alles kan veranderen. De tijd dringt en binnenkort zal alles verdwijnen.