Rapunzels Wilde Haren
Terwijl Eugene al snel gewend is aan zijn nieuwe koninklijke luxeleventje, ontsnapt Rapunzel met haar goede vriendin om een nachtje verlost te zijn van haar overweldigende verantwoordelijkheden.
Het kan het begin zijn van het grote geluk voor Rapunzel, maar dit sprookje eindigt niet precies zoals ze gehoopt had. Terwijl Eugene al snel gewend is aan zijn nieuwe koninklijke luxeleventje, vindt Rapunzel het een stuk lastiger dan ze had gedacht om zich aan te passen als de prinses van Corona. Overweldigd door alle nieuwe verantwoordelijkheden, ontsnapt Rapunzel met haar vriendin en dienstmaagd Cassandra om een nacht de vrijheid te vieren. Dit leidt ertoe dat ze haar lange, blonde haar weer terugkrijgt. Kan ze accepteren wat het allemaal vertegenwoordigt?