Atlanta
Twee neven werken zich op in de muziekscene van Atlanta om hun leven en dat van hun familie te verbeteren.
Atlanta draait om Earnest 'Earn' Marks (Glover), een eenling die terugkeert naar zijn geboortestad Atlanta, Georgia (The Peach State), na het vroegtijdig verlaten van Princeton. Bij aankomst ontdekt hij dat zijn neef Alfred de grootste nieuwe rap-act van Atlanta is geworden. De show volgt de neven op hun weg naar de top van de rapscene van Atlanta, waar hun tegengestelde opvattingen over kunst, commercie, succes en ras hun zoektocht allesbehalve gemakkelijk zullen maken. Earn is uiterst slim, oplettend en verloren. Als een gedesillusioneerde millennial worstelt hij om zijn roeping of 'merk' te vinden en hij heeft het gevoel dat het spel van het leven al bepaald is, zodat hij nooit kan winnen. Hij erkent dat Alfreds plotse YouTube-populariteit een levensveranderende kans voor hen beiden kan zijn - als hij de houding 'eerst doen, dan denken' van zijn neef kan aannemen en kan wennen aan zijn drugsverslaafde, mogelijk psychische (maar zeker vreemde) handlanger Darius. Als Alfreds manager kan Earn eindelijk iets vinden wat de moeite waard is om zijn energie aan te besteden.
Mijn God, Atlantis is tegenwoordig net een getto. Ik denk dat ik naar het veilige Miami verhuis.
Ik word moe van dat gezeik van die oudjes. Laat me gewoon rustig naar blue eyed trap luisteren.
Mijn familie is zo gek dat we onze eigen realityshow moeten maken. Klagen jullie over de jaren 70?
Weet je nog dat we naar de Pool Palace en de Crank Dat gingen en dat niemand werd neergeschoten?