Killer Shark vs Killer Whale
Het mysterie dat orca’s witte haaien aanvallen voor hun lever verbijstert wetenschappers. Maar waarom vluchten haaien als de orca’s aanvallen?
Het mysterie dat orca’s witte haaien aanvallen voor hun lever verbijstert wetenschappers. Dit ongebruikelijke gedrag is gezien op drie plekken ter wereld: Californië, Zuid-Afrika en Australië. Maar het schokkendste is dat de andere haaien verdwijnen na de gebeurtenis. Hoe communiceren ze met hun familie en komen ze op tijd weg als de orca’s aanvallen?