A Single Life
In deze korte animatiefilm, die genomineerd is voor een Oscar, kan Pia met behulp van een mysterieuze single door de tijd reizen. Met elk fragment van de plaat beleeft ze verschillende momenten uit haar verleden, heden en toekomst.