Mrs. Doubtfire
Als Daniel Hillard, een werkloze acteur, de voogdij over zijn drie kinderen aan zijn ex-vrouw verliest, realiseert hij zich dat hij zijn kinderen meer dan eenmaal per week wil zien. De sluwe acteur verkleedt zich als 'mevrouw Doubtfire', een oudere Britse nanny met een scherpe tong die goed met kinderen om kan gaan, zodat hij bij zijn kinderen kan zijn, in deze vrolijke, hartverwarmende komedie.