The Net: Promised Land
Strafrechtadvocate Lea Brandstätter is getuige van het dodelijke ongeval van haar vriend, voetbalscout David Winter. Bijna tegelijkertijd wordt de beste vriend van hooligan Marcel Fork doodgestoken in het stadion. Gewoon toeval? Lea en Marcel gaan op onderzoek uit met Lea's mentrix Christina. Het pad leidt onverwachts naar de hoogste kringen in het voetbal.