Deep State
Deep State is een grimmige, intense en zeer verslavende spionagethriller die je op het puntje van je stoel laat zitten, waarbij je elk scenario, elke actie en elk motief in twijfel trekt. Wie heeft het echt voor het zeggen? Wie trekt er aan de touwtjes? Wat is de waarheid en wat moet er gedaan worden om die te achterhalen?
Deep State is een geweldige internationale spionagethriller over Max Easton, een ex-spion die is teruggekeerd in het veldwerk om de dood van zijn zoon te wreken (die in zijn voetsporen was getreden). Hij komt midden in een geheime inlichtingenoorlog terecht en in een samenzwering om te kunnen profiteren van de verspreiding van chaos in het Midden-Oosten.