Safety
Disney's Safety is geïnspireerd op het verhaal van voormalig Clemson University safety Ray McElrathbey, een jongeman die een reeks uitdagingen voor z'n kiezen krijgt en wiens toewijding en doorzettingsvermogen hem helpen bij het overwinnen van tegenspoed. Geholpen door z'n teamgenoten en de Clemson-gemeenschap slaagt hij op het veld, terwijl hij tevens de zorg draagt voor zijn elfjarige broertje Fahmarr.